Els premis Paco Sorolla pretenen honrar la seua figura i fomentar recerca i coneixement
El nou premi Paco Sorolla de treballs de recerca ja és una realitat.
La proposta sortida de l’Institut Dertosa, on Sorolla va exercir de mestre, pretén honrar la seua figura, pel que compta amb la col·laboració de l’ajuntament de Tortosa i el Mercat Municipal, on també va estar vinculat molts anys.
L'objectiu d'aquesta convocatòria és la concessió de dos premis en dues modalitats: humanística-social-artística i científica-tecnològica.
Podran participar-hi els alumnes que estiguin cursant el segon curs de batxillerat, durant el curs acadèmic 2019-2020 en els centres educatius de les Terres de l'Ebre i que hagin realitzat un treball de recerca. Es podran presentar, màxim, dos treballs, de cada modalitat, per centre.
També es durà a terme un concurs de cartells per presentar i publicitar els Premis de Recerca Paco Sorolla, on podran prende part els alumnes que estiguin cursant el batxillerat durant el curs acadèmic 2019-2020, en qualsevol centre educatiu de les Terres de l'Ebre.
Podeu descarregar-vos les bases al peu d'aquesta notícia.