Ha acabat l'ESO i ara qu猫? Acompanyem els nostres fills i filles a triar futur
Dijous 4 d'abril de 2019, a les 19:00 h, a la Biblioteca del centre

L’objectiu de la xerrada és proveir d’eines a les famílies per tal que puguin acompanyar els fills i filles a la presa de decisions, en una etapa tan crítica del seu desenvolupament.
Què fer quan acaben l'ESO? Triar Cicles o Batxillerat, quines son les claus?
Quins tipus de Batxillerat hi ha? Si vol fer cicles, quins pot fer?
Què són els ensenyaments de règim especial?
Tenim dret a beques i com cal tramitar-les?
"La xerrada està pensada per mares i pares, tot i que solen assistir-hi alumnes i solen ser força actius a la part final de les preguntes, amb dubtes molt concrets que solen referir-se a cicles FP i com passar de cicles a la Universitat.
La xerrada està dissenyada específicament per a famílies, fent servir un llenguatge planer i entenedor, oferint consells molt concrets i amens per tal que les famílies en treguin el màxim profit.
La xerrada l’estructurarem per saber com acompanyar els nostres fills i filles a triar futur:
Bloc 1: Família – Alumne – Institut
- Que hem de tenir en compte a l’hora d’acompanyar els nostres fills i filles en la tria del seu futur.
Bloc 2: Itineraris formatius
- El Batxillerat i les seves modalitats. Les PAU. Nota de tall Universitat.
- La FP: PFI, CFGM, CFGS, estudis de règim especial.
- Beques per als post obligatoris
Bloc 3: El món laboral i les tendències de futur
- Tendències de futur i noves professions.
- Què busquen les empreses
Dades de la xerrada
- Dia: Dijous 4 d'abril
- Hora: 19:00
- Lloc: Biblioteca del centre
- Ponent: Lluís Vila, president de la FAPAES
- Organitza: AFA iDertosa
- Asistents: La xerrada també està oberta als familiars i alumnes de l'Institut de Roquetes i l'Institut de Jesús.
Us hi esperem!!!
FAPAES: Federació de Pares i Mares d’Alumnes d’Estudis Sufragats amb Fons Públics No Universitaris de Catalunya, a la qual l'AFAiDertosa està associada.