AFA iDertosa

Comandes de llibres i guixetes

 


Ja es poden realitzar les comandes de llibres i guixetes per al proper curs escolar 2017 - 2018

 

La comanda de llibres només es pot fer mitjançant Iddink:
Fes la comanda abans del 20 de juliol per tenir més avantatges:
  • Garantia de tenir la comanda al teu domicili abans de l'inici de curs (si es paga abans del 20 d'agost)
  • Enviament gratuït a domicili (cost de 4,5€ després del 20 de juliol)
  • Facilitats de fraccionar el pagament i possibilitat de pagar amb domiciliació bancaria
  • Possibilitat d'encarregar el folrat de llibre
  • Assegurança per 3,25€ per substituïr els EcoBooks per danys o robatori

 
 
La comanda de guixetes (taquilles) només es pot fer mitjançant l'AFA:


   
   
   



Llistat de llibres de text curs 2017-2018

PDF amb els ISBN dels llibres del curs 2017 - 2018


En el PDF adjunt trobareu el llistat de llibres per curs i itinerari corresponents al curs 2017 - 2018, per a qui vulgui consultar els ISBN si es corresponen en llibres que tingueu o pugueu obtenir.

Aquest curs l’AMPA, conjuntament amb la direcció del centre, oferirà el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l'empresa IDDINK.


Els avantatges que ofereix són, en resum:

  • Estalvi del 55% respecte el PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks).
  • Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a DOMICILI.

La comanda es podrà fer des de mitjans de juny:

  • Al web d’Iddink: www.iddink.cat
  • Per telèfon trucant al 902 565 411
  • Presencialment al Centre el dilluns 26/06/2017 de 15 a 20h.
  • Aquest mateix dia, ens podeu fer la venda dels vostres llibres en les condicions que s’expressen en el full adjunt.

Us animem a utilitzar aquest innovador sistema que redueix els costos mediambientals.


Arxius adjunts
Adobe Acrobat DocumentLlibres 2017-18.pdf (pdf 109 Kb)

Avís per tornar la clau de les taquilles i recuperar la fiança

Dia 26 de juny, de 10 a 12 h del matí



Atenció:

Tots els alumnes que vulgueu retornar la clau de la taquilla i recuperar la fiança,
heu de venir el dia 26 de juny, de 10 a 12 h del matí a l'Institut.



 

NOU SISTEMA DE COMPRA DE LLIBRES


19/06/2017 Reunió informativa: 19:00 h (1r, 2n i 3r ESO), 20:15 h (4t ESO i BAT)


Benvolgudes famílies.

Aquest curs l’AMPA, conjuntament amb la direcció del centre, oferirà el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l'empresa IDDINK.

Els avantatges que ofereix són, en resum:
  • Estalvi del 55% respecte el PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks).
  • Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a DOMICILI.

La comanda es podrà fer des de mitjans de juny:
  • Al web d’Iddink (www.iddink.cat)
  • Per telèfon trucant al 902 565 411
  • Presencialment al Centre el dilluns 26/06/2017 de 15 a 20h. Aquest mateix dia, ens podeu fer la venda dels vostres llibres en les condicions que s’expressen en el full adjunt.

Us animem a utilitzar aquest innovador sistema que redueix els costos mediambientals.

En el full que adjuntem s’informa amb més detall de com fer les comandes i el pagament de les mateixes, tot i que us animem a assistir a la reunió informativa en la que s’explicarà aquest innovador sistema per reduir els costos econòmics i mediambientals i per fomentar valors com la sostenibilitat i la responsabilitat.


REUNIÓ INFORMATIVA

DIA: 19/06/2017

1r, 2n i 3r ESO: a les 19:00 h

4t ESO i BAT: a les 20.15 h



Cordialment,
La Direcció del Centre i l’Ampa de l’Institut Joaquin Bau













 
Arxius adjunts
Adobe Acrobat DocumentCom vendre llibres usats. (pdf 8 Mb)

Campanya solidària amb els refugiats

Dimecres 7 de juny, durant tot el matí


Els alumnes de Visual i plàstica han realitzat al llarg del curs diferents obres artístiques amb la temàtica dels refugiats. Ara és el moment que tota la comunitat educativa pugui gaudir-ne i participar amb aquesta campanya solidària.

En aquesta activitat han participat tant alumnes de BAT com de ESO. I el material de construcció per fer el laberint l'ha facilitat i portat l'empresa MAYOR MATERIALS PER A LA CONSTRUCCIÓ. L'exposició quedarà muntada durant tot l'estiu esperant cercar una bona data per a que tingui la màxima difusió el curs vinent.

Es posaran a la venda samarretes (5 euros) i postals solidàries (1 euro).

Durant aquest dia, els alumnes rebran una petita explicació per part del professorat de plàstica a classe i després visitaran l'exposició acompanyats del professor del grup-classe.

També recordar que els alumnes d'optativa de 2n ESO d'Imatge creativa, aquest matí reforçaran l'activitat i no assistiran a les altres classes.

L'activitat funcionarà tot el matí i també estarà oberta a tothom que pugui i vulgui venir.

Us hi esperem.


   







 
 
   



Xerrada sobre ciberassetjament


El dimecres passat, dia 17 maig 2017 a les 19:00 h. es va dur a terme al saló d’Actes de l’Institut J. Bau una xerrada sobre el fenomen de l’assetjament i el ciberassetjament en els adolescents, amb estratègies per actuar des de la prevenció: “com prevenir-lo, detectar-lo i actuar des del marc familiar”.

La xerrada "Informa’t sobre l’assetjament i ciberassetjament" va anar a càrrec de Jordi Rodon del Servei Escola i Família del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el qual ens ha facilitat el document de la presentació en pdf per si algú el vol consultar.

També ens ha deixat un enllaç a la pàgina Família i Escola, del Departament d'Ensenyament, on hi ha més materials de formació per a famílies:
http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/formacio-families/escola-pares-mares/aquiproubullying-modul-formatiu/activitats/

Adjuntem unes imatges de l'esdeveniment en què tots els assistents van coincidir que va ser molt interessant.






 
Arxius adjunts
Adobe Acrobat DocumentTaller famílies sobre pr (pdf 2 Mb)

Xerrada: Assetjament i Ciberassetjament

Dimecres 17 maig 2017  a les 19:00 h. al saló d’Actes de l’Institut J. Bau


Taller sobre el fenomen de l’assetjament i el ciberassetjament en els adolescents, amb estratègies per actuar des de la prevenció: “com prevenir-lo, detectar-lo i actuar des del marc familiar”.

Xerrada "Informa’t sobre l’assetjament i ciberassetjament" a càrrec de Jordi Rodon del Servei Escola i Família del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Us hi esperem!




Més informació al web dedicat a la Família i Escola de la Generalitat: Com ajudar el meu fill




II Torneig Promoció d'escacs a l'institut

 Divendres 12 de maig a les 17h

Cicles Formatius - Jornada de portes obertes

Dijous 27 d'abril de 2017, a les 19:30 h


Preinscripció de Batxillerat - Jornada de portes obertes

 Dijous 4 de maig de 2017, a partir de les 19 h



101 al 110 de 293
1 ... 234567891011121314151617181920 ... 30
Comandes de llibresEl meu compte

Enllaços


Notícies recents

COMUNICAT: Anuari Festa de Graduació

L'Institut Dertosa ofertarà el Batxillerat Internacional a partir del proper curs 2020-21

Dimecres 22, no hi haurà activitat a l'Institut Dertosa

Fira de l'estudiant

Tallers de cuina: torrons, postres i aperitius de Nadal

Assemblea General Ordinària de l'AFA curs 2019-20

L'Institut Dertosa introduïx la iniciació a l'skate a l'educació física dels cursos d'ESO

Anna Carbó, guanyadora del 1r Premi de batxillerat en bioètica de la Fundació Víctor Grífols i Lucas

Taller de cuina: elaboració de panellets

Vaga general estudiantil

27 de setembre, vaga general estudiants

Comanda i recollida de claus de guixetes

Carta de benvinguda

Horari inici de curs 2019-2020

Llistat de llibres curs 2019-2020

Simula la teva comanda de llibres a Iddink

Ja tinc el resultat de les PAU. I ara què?

Vídeo promocional del centre - Optativa d'alemany

Alumnes de 4rt d'ESO han guanyat el Premi Territorial de Ficcions 2019

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT

Sopar pedagògic Festa de primavera

Calendari de Portes obertes Cicles i Batxillerat

Ha acabat l'ESO i ara què? Acompanyem els nostres fills i filles a triar futur

Les noves ponderacions per al curs 2020-2021

L'escola de cuina participa al FESTAST 2019

Saló de l'Ensenyament, Setmana de la Formació i el Treball de Fira de Barcelona

Concurs d'il·lustració St Jordi 2019

Jornades de portes obertes i informació BAT Internacional

Xerrada: Estereotips de gènere. Des-Construïm una perspectiva diferent de veure'ls

Premis de Recerca de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears

Visita al Circuit de Catalunya i al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa

Conferència de Lluís Miralles: Acceleradors de partícules i les seves aplicacions

Jornada de portes obertes ESO

Recollida de títols d'ESO i BAT

Sol·licitud d'ajuts per desplaçament

Actes de la festivitat de Sant Tomàs

Butlletí Família i Escola (gener 2019)

Xerrada informativa UNPORTAL

Inscripció de voluntaris als World Sports Game 2019

Jornades de solidaritat amb els presos polítics a l'Institut Dertosa

Canvi de nom de l'AMPA: AFA iDertosa

Torrons elaborats per l'Escola d'Hoteleria Institut Dertosa

Tast de còctels amb maridatge

Presentació de candidatures i participació en les eleccions del Consell Escolar

Encàrrec de panellets pedagògics

Assemblea General Ordinària de l'AMPA curs 2018-19

Vaga d'estudiants

Tornen les elaboracions de cuina

Carnet Bus Estudiants Curs 2018-19

Recollida de claus de les guixetes

ACEPTAR
Aquest web utilitza la cookie _ga propietat de Google Analytics, persistent durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web.
Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies